oude sportschoenen

Deel hier ervaringen over kleding zoals schoenen, tights, sokken, etc. of laat hier aanbiedingen weten
Plaats reactie
oudesportschoenen

oude sportschoenen

Bericht door oudesportschoenen » 09 mar 2015 09:49

goede dag
ik ben een inzameling van oude sportschoenen,gympen,sneakers begonnen voor het goede doel
het goede doel dat ik steun met de ingezamelde schoenen is de dierenbescherming alle ingezamelde sportschoenen worden voor dit doel gebruikt en de opbrengst komt vooor 100% ten goede aan de dierenbvescherming

als jullie nog oude sportschoenen hebben liggen waar jullie niks meer meedoen dan zou ik ze graag voor dit goede doel willen gebruiken hoe meer schoenen hoe hoger de opbrengst

Runner

Re: oude sportschoenen

Bericht door Runner » 09 mar 2015 12:04

Ik heb er wel een aantal liggen alleen vraag ik me af hoe je die dan kunt inzamelen. PostNL is niet zo goedkoop met opsturen van pakketjes maar wel een goed initiatief :)

oudesportschoenen

Re: oude sportschoenen

Bericht door oudesportschoenen » 09 mar 2015 14:11

wil de schoenen zelf gaan ophalen
als iemand ze met de post wil verzenden dan betaal ik de verzendkosten het is dan voor mij wel iets duurder maar dat maakt mij niet uit de verzendkosten zullen dus niet van het totaal bedrag afgehaald worden
ook ben ik nog aan het kijken of ik op meerdere plaatsen inzamelpunten kan krijgen en op 14 maart ben ik in Nijverdal bij de Sallandtrail om schoenen in te zamelen

Plaats reactie