Wedstrijd broekje

Deel hier ervaringen over kleding zoals schoenen, tights, sokken, etc. of laat hier aanbiedingen weten
Plaats reactie
Jameruns

Wedstrijd broekje

Bericht door Jameruns » 12 jun 2018 08:27

Hallo,
De laatste tijd zie ik op wedstrijden steeds vaker dames lopen in hele korte wedstrijd broekjes. Het broekje heeft meer weg van een bikini broekje. Je ziet ze in verschillende soorten. Nu was ik op zoek naar precies zo een broekje maar ik kan ze echt nergens vinden. Heb gezocht op wedstrijd broekje, broekje zonder pijpjes, hardloop hipster en ga zo maar door. Helemaal niets. Kan iemand mij vertellen hoe die broekjes heten? Ik zie ze in alle grotere sportmerken voorbij komen op de baan en steeds meer dames lopen ermee, ik begrijp dus echt niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat ik geen zoekresultaten krijg op internet. Ook hier in de streek in sportzaken hebben ze ze ook niet. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Ben erg benieuwd hoe het zit en loopt (en hoe ze die dingen benoemen)

Vriendelijke groet,
Jamerun

sjors078

Re: Wedstrijd broekje

Bericht door sjors078 » 12 jun 2018 12:50

als man ben ik niet op zoek naar zo broekje, misschien bij een atletiek vereniging vragen? daar worden deze broekjes voornamelijk gebruikt toch?
run for fun

Plaats reactie