Goedkope hardloopkleding kopen

Deel hier ervaringen over kleding zoals schoenen, tights, sokken, etc. of laat hier aanbiedingen weten
Runner

Re: Goedkope hardloopkleding kopen

Bericht door Runner » 19 mar 2016 18:32

Bedankt Andre :) dat geeft mij al wat meer moed om het aan te durven. Ik denk dat het ook een stukje commercie is om hardlopers te laten denken dat duurder ook beter is. Van de andere kant voor het geld zou je het bijna niet hoeven te laten toch?

Hans

Bericht door Hans » 24 mar 2016 15:43

Ik heb inmiddels al wat kledingstukken van Kalenji en die bevallen mij goed hoor. Schoenen daar blijf ik trouw bij mijn merk dat ik al zeker 10 jaar gebruik.

jennifer80

Bericht door jennifer80 » 13 mei 2016 16:55

Misschien een goede tip: https://www.247discount.nl geeft altijd geld terug bij 2.500 webshops. Dit is een snelle besparing die veel mensen laten liggen!

Dus als je iets wilt kopen bij Zalando, Wehkamp, Decathlon etc. bezoek eerst 24/7 Discount, zoek de webshop, klik op de blauwe button en klaar.

Aanrader!

Mia33

Bericht door Mia33 » 29 nov 2016 15:41

Deze kan ook wel worden toegevoegd aan het lijstje: http://www.u21.nl/hardlopen Het is een soort kieskeurig achtige webshop.
Ze hebben af en toe wel producten met hoge kortingen er tussen zitten en je kunt vaak per product nog kijken welke webwinkel de meest goedkope prijs biedt :mrgreen: .
Als ik over brood droom, loop ik goed. - Haile Gebrselassie

Sonya de Vries

Bericht door Sonya de Vries » 10 okt 2017 19:50

De laatste keer dat ik op dit onderwerp iets plaatste waren ze bezig met een Decathlon inrichten vlakbij. Inmiddels zit deze er al een tijd en ik heb al diverse kleding van Kalenji gekocht zoals een windjack, sokken en een tight. Niks op aan te merken en ook een goede kwaliteit.

sjors078

Bericht door sjors078 » 12 okt 2017 07:22

ook ik heb al meerdere spullen van de decathlon gebruikt.
ik ben prima te spreken over de kwaliteit. de hardloop handschoenen met oprolbare want zijn echt geweldig! en doordat deze oprolbaar zijn (normale vingers/want) kun je ze altijd gebruiken is het wat kouder gebruik je de want en warmer de normale vingers.

moet ik wel zeggen dat de tights bij mij niet helemaal geweldig zitten (voor mij zijn deze net iets te lang?) en ook de camelbak kan ik niet verder strak trekken omdat deze al op het kleinst zit, blijkbaar ben ik niet de ideale persoon :lol:
verder heb ik een compressie shirt ,long sleeve en hardloop trui, hoofdlampje,hardloopjasje/bodywarmer, handschoenen,wintersport kleding,klimschoenen.
het bevalt allemaal super! en veel goedkoper dan al die merk kleding wat grappig genoeg echt een ding is in nederland, tijdens runs in het buitenland (Belgie Duitsland Engeland) zie ik veel meer mensen met kalenji lopen.
natuurlijk het ziet er minder mode bewust uit maar is daardoor vaak wel praktischer.
run for fun

Runner

Bericht door Runner » 17 okt 2017 20:39

Ik heb nog nooit in het buitenland gelopen maar ben me wel steeds meer gaan afzetten tegen (te) dure kleding. Alleen met schoenen blijf ik bij een prijs van >€120. Momenteel heb ik niet veel meer nodig en zal ik denk ik in de lente weer wat nieuws kopen.

sjors078

Bericht door sjors078 » 18 okt 2017 09:06

ik ben van mening dat de prijs je keuze niet moet beïnvloeden, zeker niet met schoenen.
besef ook hoevaak je de kleding draagt, en dat het daarom wel de moeite waar is.

als je even rondkijk en niet voor de nieuwste collectie gaat is er voor een redelijke prijs kleding tekoop.
dit zijn dan wel sportmerken en niet mode merken.

ik liep afgelopen weekend in mijn prettigste kleding.
ik had armsleeves aan die ik had gekregen als laandenker van de veluwezoomtrail.
een asics broekje die ik als kado kreeg bij een bestelling van 50,-
en asics t-shirt die 50% korting had, en me 5,- verzend koste bespaarde.
natuurlijk is het model van 2016 no big deal, het functioneert nogsteeds het zelfde.
run for fun

Hans

Bericht door Hans » 24 okt 2017 19:47

Schoenen vind ik ook belangrijk en daar durf ik simpelweg niet op te besparen. Hooguit in een winkel passen en dan online kopen :oops: Ik ben trouwens tevreden over sokken van zowel Kalenji als die van Hema, dan natuurlijk wel de hardloopsokken.

RunningAstrid

Bericht door RunningAstrid » 31 okt 2017 13:33

Accessoires koop ik trouwens ook gewoon van een niet bekend merk of een eigen merk. Maakt mij weinig uit en bevalt het toch niet dan heeft het niet veel gekost.

Plaats reactie