Goedkope hardloopkleding kopen

Deel hier ervaringen over kleding zoals schoenen, tights, sokken, etc. of laat hier aanbiedingen weten
Runnerke76

Re: Goedkope hardloopkleding kopen

Bericht door Runnerke76 » 04 mar 2015 07:43

Hans schreef: Decathlon zit hier ook in de buurt maar ik ben er nog niet geweest. Het aanbod schijnt groot te zijn maar is het personeel ook kundig?
Of ze kundig zijn weet ik niet. Ik ga er ook enkel naar toe voor de kleding en als me die past en goed zit, is dat voor mij goed voor die 10 euro. Voor de loopschoenen ga ik naar een speciaalzaak.

Runninggirl

Bericht door Runninggirl » 04 mar 2015 20:02

Ik heb ook alleen maar goede ervaring met b-merken of kleding bij niet speciaalzaken. Voor mij niet zo nodig een logo van een bekend merk als de functie hetzelfde is :) Hier zit trouwens geen Decathlon in de buurt :(

beyondthemiles

Bericht door beyondthemiles » 26 jul 2015 22:28

Beste...,

Ik begrijp heel goed dat je graag betaalbare (lees goedkope) hardloopkleding wilt aanschaffen. Zeker als je net bent begonnen wil je eerst proberen voordat je dure kleding aan gaat schaffen. Toch zit er tot een bepaalde hoogte wel waarheid in de duurdere hardloopkleding. Met name de vochtopname en afvoer van vocht is bij de goedkopere shirts en shorts beduidend minder dan bij duurdere hardloopkleding. Wanneer je langere afstanden of tijd gaat hardlopen is het van belang dat je goede kleding aanschaft. Hier heb je direct voordeel mee.

Wil je goede, maar zeker niet al te dure hardloop kleding dan is het kopen in de "outlet" van hardloopwinkels een aanrader. Je hebt dan voor een paar centen prima hardloopkleding. Ook bij Decathlon heb je prima hardloopkleding. Inderdaad is het advies daar wat minder maar kun je prima slagen.

Ik weet dat H&M ook hardloopkleding verkoopt al heb ik daar geen ervaring mee.

Mocht je meer willen weten, stuur me even een berichtje.

Gr.

Dirk
Beyondthemiles.com
Kijk ook eens op onze website: www.beyondthemiles.com.

Runninggirl

Bericht door Runninggirl » 27 jul 2015 15:19

Ik heb eigenlijk nog nooit verschil gezien of gemerkt in verschil van bijvoorbeeld vochtopname of luchtig zijn tussen de A merken en B merken. Natuurlijk moet het geen katoen zijn dat vergeleken wordt met polyester maar tegenwoordig zijn er misschien alleen nog verschillen in pasvorm en dat zal zelfs wel eens kunnen meevallen.

Runner

Bericht door Runner » 30 jul 2015 23:46

Vandaag mij kunnen inhouden bij Decathlon, slechts 3 paar witte hardloopsokken gekocht :P ik wilde nog een set van broek en jack kopen voor de herfst, wind en waterdicht voor nog geen €25 bij elkaar. Dat komt de volgende keer want eigenlijk puilt mijn kast al uit van de hardloopkleding.

Ralph1978

Bericht door Ralph1978 » 31 jul 2015 09:31

Kalenji van Decathlon is een prima product.
is echt wel goede kwaliteit voor een goede prijs.

ook heb ik veel kleding van Adidas, en het verschil merk je toch wel goed vind ik
als je naar hun website gaat en je maakt een account aan kun je in hun outlet store kijken.
hier kom je regelmatig spullen tegen met 50% korting, ik koop zo best veel hardloop kleding.

Sonya de Vries

Bericht door Sonya de Vries » 03 aug 2015 08:38

Waar verschillen Adidas of andere bekende merken dan in als je die vergelijkt met bijvoorbeeld Kalenji en dan bedoel ik niet de prijs. Ik wil een nieuwe outfit kopen en ben ook benieuwd of Decathlon voldoende aanbod en variatie heeft.

Ralph1978

Bericht door Ralph1978 » 03 aug 2015 17:29

Kalenji is echt niet slecht, en ook keus genoeg
ik vind Adidas gewoon net wat beter zitten en het gaat langer mee ook als je het veel wast.
dat is mijn ervaring.

Runninggirl

Bericht door Runninggirl » 07 aug 2015 22:27

Ik zie aan mijn loopkleding eigenlijk niks van slijtage of verminderde kwaliteit. Durven jullie schoenen van Kalenji aan? :?

Runner

Bericht door Runner » 08 aug 2015 22:13

Dat is denk ik het enige wat ik niet zou aandurven. De goedkoopste schoenen van Kalenji kosten €12,95? Geen idee of dat gelijkwaardig kan zijn in vergelijking met schoenen die ongeveer het tienvoudige kosten.

Plaats reactie