Goedkope hardloopkleding kopen

Deel hier ervaringen over kleding zoals schoenen, tights, sokken, etc. of laat hier aanbiedingen weten
Hans

Goedkope hardloopkleding kopen

Bericht door Hans » 22 jun 2014 21:48

Weet iemand een goede webshop om goedkope hardloopkleding te kunnen kopen? Ik heb ervaring met goedkope kleding via Lid en Tchibo maar nog niet met online winkels, iemand met een idee?

Runninggirl

Re: Goedkope hardloopkleding kopen

Bericht door Runninggirl » 25 jun 2014 15:53

Ik heb pas nog sportkleding gekocht bij Primark, dat kost niet veel. Shorts voor nog geen €10 en shirt ongeveer €10. Ik weet niet of het hardloopkleding is maar het is wel functioneel dus ademend, etc.

Hans

Bericht door Hans » 21 jul 2014 14:25

Hier is geen Primark in de buurt maar misschien eens kijken als ik in bijvoorbeeld Eindhoven kom waar ook een Primark is. Ik heb zowel merk- als merkloze kleding en het viel mij op of het zit tussen de oren dat de merkloze kleding ondanks dat ze ook van polyester en ademend wel erg veel vocht vasthouden. In ieder geval, als het droog loopweer is heb ik net zoveel plezier er van maar ben ik wel minder kwijt aan kleding ;)

Runninggirl

Bericht door Runninggirl » 28 jul 2014 22:18

Voor mannen heeft Primark ook hardloopkleding dus je kunt er vast wel slagen :)

Hans

Bericht door Hans » 09 sep 2014 14:53

Runninggirl schreef:Voor mannen heeft Primark ook hardloopkleding dus je kunt er vast wel slagen :)
Ik heb er een broekje gekocht, misschien iets te lange pijpen dus met een kniehef trekt het een beetje aan je benen maar verder zit het prima. Waar ik bij Nike broekjes soms heb dat ze bij de liesstreek schuren heeft deze dat niet. Verder ook een zakje aan de achterkant dat dicht te ritsen is dus ook handig voor een sleutel en ik geloof dat een kleine telefoon of een ID-bewijs ook wel zou passen.

Runner

Bericht door Runner » 27 okt 2014 23:00

Reken mij ook maar mee als hardloper met enkele kledingstukken van Primark. Een thermoshirt met lange mouwen en een korte broek, samen ongeveer €16 en zit prima.

Halvemarathonloper

Bericht door Halvemarathonloper » 13 feb 2015 12:03

Sinds ongeveer een jaar verkoopt H&M ook veel sportkleding. Ik heb inmiddels een aantal shirts en broeken hiervan en deze bevallen erg goed. Een goed en mooi hardloopshirt kost rond de 10 euro (in de sale 5 euro) en een goede hardloopbroek heb je voor 15 euro. Ze verkopen ook goede sokken en hardloopjassen.

Ik weet niet of ze het bij elk H&M filiaal verkopen, maar anders kan je het ook online bestellen.
Zie linkje: http://www.hm.com/nl/subdepartment/MEN? ... 4294873886

Runninggirl

Bericht door Runninggirl » 13 feb 2015 23:21

Is dat ook voor vrouwen? Ik ga anders eens kijken maar ik heb pas weer hardloopkleding nodig als het wat warmer wordt want voor de koude maanden heb ik voldoende :)

Runnerke76

Bericht door Runnerke76 » 15 feb 2015 09:28

Ik koop mij kleding bij Decathlon van het merk Kalenji. Dit kan je ook bestellen via de webshop. Als je wacht tot het solden zijn, kan je soms mooie koopjes doen van 10euro. ;)

Hans

Bericht door Hans » 03 mar 2015 13:16

Runnerke76 schreef:Ik koop mij kleding bij Decathlon van het merk Kalenji. Dit kan je ook bestellen via de webshop. Als je wacht tot het solden zijn, kan je soms mooie koopjes doen van 10euro. ;)
Decathlon zit hier ook in de buurt maar ik ben er nog niet geweest. Het aanbod schijnt groot te zijn maar is het personeel ook kundig?

Plaats reactie