schoenen

Deel hier ervaringen over kleding zoals schoenen, tights, sokken, etc. of laat hier aanbiedingen weten
Plaats reactie
Globetrotter

schoenen

Bericht door Globetrotter » 18 aug 2016 09:00

Dag allemaal,

Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier, ik ben ook nieuw in het hardlopen en had een vraag over bepaalde schoenen.
Ik ben eens gaan zoeken naar wat degelijke runners en mijn oog (of beter mijn voet) viel op 2 modellen.

Namelijk de Asics Gel Pulse 7 en de Salomon speedcross 3..ik kan niet echt kiezen nu.
Heeft iemand goede of slechte ervaringen met deze modellen die hij/zij wil delen?

Alvast bedankt

Globetrotter

Re: schoenen

Bericht door Globetrotter » 25 aug 2016 15:06

Niemand ervaring met deze schoenen?

Fietsenrek

Re: schoenen Salomon speedcross 3

Bericht door Fietsenrek » 03 sep 2016 08:22

Ik heb ervaring met de Salomon speedcross 3. Is een prettige en lichte schoen met fantastische pasvorm, alsof je een 'sok' aandoet. Loopt ook heerlijk soepel en voelt licht aan. Ik heb ze aangeschaft voor met name offroad lopen (obstacle runs) vanwege het grove profiel. Deze schoen blijkt ook heerlijk op de weg te lopen. Echter het grove profiel slijt dan wel sneller (de 'noppen').

Naast de Salomon heb ik ook een 'weg' schoen van Asics, de 'gel Kayano 2', loopt net zo licht en zit net zo goed maar is alleen een stuk duurder.

Overigens doe ik hardlopen ter ondersteuning van het mountainbiken, ik hardloop wekelijks (per sessie maximaal 6-10km) maar ben dus geen 'hardcore runner'. Dus geen idee hoe de verschillende schoenen zich houden als er 10+ km mee gelopen wordt en als ze veel intensiever gebruikt worden.

Groet.

Plaats reactie