Hardloopschoenen bij (bijv.) Perry Sport

Deel hier ervaringen over kleding zoals schoenen, tights, sokken, etc. of laat hier aanbiedingen weten
Plaats reactie
hicarla

Hardloopschoenen bij (bijv.) Perry Sport

Bericht door hicarla » 24 apr 2016 12:45

Hoi,

Heb onlangs, na 8 jaar niet te hebben gelopen (noodgedwongen stop), toch weer es een loopje gedaan. M'n hardloopschoenen van toen waren al even versleten, na verder dienst te hebben gedaan in de sportschool. Heb daarna dus goedkopere hardloopschoenen gekocht van Nike, bij Perry Sport, en daar heb ik m'n loopje mee gedaan.

Omdat mijn "echte" hardloopschoenen zo'n 100 euro duurder waren, vraag ik me af of de hardloopschoenen die ze bij PS verkopen eigenlijk wel goed zijn, wat 't verschil is.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

RunningAstrid

Re: Hardloopschoenen bij (bijv.) Perry Sport

Bericht door RunningAstrid » 24 apr 2016 22:00

Hoi Hicarla ik begreep uit een onderzoek van Radar of Kassa (ik haal die wel eens door elkaar) dat de prijs er soms niet eens toe doet. Op het onderwerp over goedkope hardloopkleding is er ook over gesproken: http://www.hardloopforum.com/viewtopic.php?f=8&t=68

hicarla

Bericht door hicarla » 14 mei 2016 20:56

Heb inmiddels weer Asics Nimbus (18) gekocht. Zitten heerlijk. Wel in Duitsland gekocht want dat scheelde 70 euro.

RunningAstrid

Bericht door RunningAstrid » 15 mei 2016 10:29

€70 verschil? :oops: dat is wel veel, is de adviesprijs hier ongeveer €130/€140? Heb je ze gekocht via een webwinkel en welke webwinkel was het dan?

Plaats reactie