Waar kun je het beste hardloopschoenen kopen?

Deel hier ervaringen over kleding zoals schoenen, tights, sokken, etc. of laat hier aanbiedingen weten
Plaats reactie
Sonya de Vries

Waar kun je het beste hardloopschoenen kopen?

Bericht door Sonya de Vries » 11 jul 2015 20:19

Ik zit met een vraag, online zijn hardloopschoenen kopen veel goedkoper dan in een winkel maar in een winkel kun je nog advies krijgen zoals een loopanalyse of verschillende modellen passen. Wat doen jullie, kiezen jullie voor minder betalen met een beetje risico dat de schoenen niet bevallen of kopen jullie gewoon in een winkel? Andere mogelijkheid is in een winkel passen en dan de hardloopschoenen kopen op internet :oops: maar sommige winkels ondervangen dat door de loopanalyse in rekening te brengen als je de schoenen niet koopt.

Runner

Re: Waar kun je het beste hardloopschoenen kopen?

Bericht door Runner » 12 jul 2015 12:57

Ik heb het geluk dat ik ooit erg tevreden werd van een bepaald model hardloopschoenen en toen ben ik daarna steeds het opvolgende model gaan kopen. Tot op heden elke keer bevallen en ik kon dus op een gegeven moment via een webwinkel kopen, zelfs een keer al eenzelfde paar gekocht terwijl de anderen nog goed waren. Mocht ik voor het eerst schoenen gaan kopen dan zou ik het denk ik wel in een winkel doen.

Hans

Bericht door Hans » 13 jul 2015 20:29

Lijkt mij niet zo netjes om eerst in de winkel te proberen en daarna via internet te kopen maar wat niet weet wat niet deert :P Bij mij is het afwisselend maar ik vind hardloopschoenen het belangrijkste om op te letten en dan kijk ik niet altijd op een tientje meer of minder.

Runner

Bericht door Runner » 13 jul 2015 21:54

Stel je eens voor als iedereen dat zou doen dan verdwijnen de speciaalzaken maar waarom kunnen ze niet wat concurrerender zijn met de prijzen? Voor mij hoeft een hardloopspeciaalzaak niet op een A locatie in een stad te zitten, scheelt natuurlijk al wat met de huur. Ik ben benieuwd of er cijfers bekend zijn wat de invloed van Internet is op de verkopen van de hardloopspeciaalzaken.

Plaats reactie