TomTom Runner 3

Bespreek hier gadgets voor het hardlopen zoals GPS-horloges, hartslagmeters, mp3-spelers, apps (applicaties) voor smartphones, etc.
Plaats reactie
Runner

TomTom Runner 3

Bericht door Runner » 17 jul 2018 11:20

Al enige tijd gebruik ik nu een TomTom Runner 3 en ik moet zeggen dat deze me goed bevalt maar enkele kleine puntjes ontbreken helaas. Ik heb al van alles doorgenomen en contact gehad met de helpdesk maar er zit niet een simpele lapfunctie op. Dus waarbij ik de snelheid direct kan aflezen van de laatste kilometer of waarbij ik per lap (afstand) kan zien welke tijd ik loop. Wil ik bijvoorbeeld een interval van tempo's van 400 meter lopen dan zie ik alleen een totaaltijd, wat uiteindelijk niet goed te doen is.

Kijk ik er overheen of is deze functie er echt niet?

Verder een prima horloge al heb ik ook even wat moeite gehad dat het niet wilde synchroniseren met mijn smartphone.

John Kaars

Re: TomTom Runner 3

Bericht door John Kaars » 08 sep 2018 11:15

ik heb óók een tomtom runner 3 en heb het idee dat ik er lang niet alles uithaal.. geen duidelijke handleiding.. misschien zijn wr hier gebruikers die enkele nuttige tips kunnen geven?

sjors078

Bericht door sjors078 » 10 sep 2018 07:04

en wat als je gaat zoeken op internet?
ik had een tomtom adventure, hiermee deed ik hardlopen, intervallen, en routes lopen.
wat zou je nog meer willen doen met je horloge?
run for fun

Runner

Bericht door Runner » 13 sep 2018 23:54

sjors078 schreef:
10 sep 2018 07:04
en wat als je gaat zoeken op internet?
ik had een tomtom adventure, hiermee deed ik hardlopen, intervallen, en routes lopen.
wat zou je nog meer willen doen met je horloge?
Hoe gebruik jij je horloge dan voor intervallen? Ik gebruikte voorheen altijd een Garmin die bijvoorbeeld elke 400m klokte en voor die 400m ook de tijd en afstand liet zien. Nu moet ik met veelvouden van 400m rekenen en de tijden optellen wat bijna niet te doen is. Jammer genoeg lijkt er bij de ontwikkeling bij TomTom geen expertise van ervaren lopers gebruikt te zijn.

sjors078

Bericht door sjors078 » 14 sep 2018 07:19

ik heb nu al een tijdje een ander horloge dus durf het niet zo te zeggen, maar inderdaad de tomtom geeft leuk aan hoelang en hoever je weg bent maar ronde tijden kent deze volgens mij niet.
ook een lap functie zit er helaas niet op.
run for fun

Plaats reactie