Suunto Spartan Sport Wrist HR Baro - intervalprogramma

Bespreek hier gadgets voor het hardlopen zoals GPS-horloges, hartslagmeters, mp3-spelers, apps (applicaties) voor smartphones, etc.
Plaats reactie
dieterdr

Suunto Spartan Sport Wrist HR Baro - intervalprogramma

Bericht door dieterdr » 09 nov 2017 18:58

Hallo,

na eigenaar te zijn van Garmin sporthorloges (Forerunner en Fenix) heb ik de sprong gewaagd naar Suunto. Waarom? Ik was op zoek naar een nieuw sporthorloge met optische hartslagmeting en deze viel me op. Nu zit ik met een probleem hoe ik een intervalloopschema in het uurwerk krijg. Ik kan een interval programmeren voorbeeld 'herhaal 3 maal 20 minuten lopen met 2 minuten pauze'. Ik kan niet programmeren dat de intervaltraining variabel is. Voorbeeld '10 minuten lopen, 1 min wandelen, 20 minuten lopen, 2 minuten wandelen, 10 minuten lopen, cooldown 5 minuten'.

Weet er iemand raad daarmee?

Alvast bedankt!

Runner

Re: Suunto Spartan Sport Wrist HR Baro - intervalprogramma

Bericht door Runner » 10 nov 2017 22:07

Ik kan je helaas niet helpen omdat ik dat horloge niet heb. Ik ken Suunto wel van jaren geleden, mooi qua vormgeving maar volgens mij verloren ze langzaam van bv. Garmin hun marktaandeel. Optische hartslagmeting wil ik ook graag en overweeg een horloge van TomTom. Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen want misschien kies ik dan toch voor Suunto ;)

sjors078

Re: Suunto Spartan Sport Wrist HR Baro - intervalprogramma

Bericht door sjors078 » 29 nov 2017 14:41

sinds afgelopen weekend ben ik ook eigenaar van de suunto spartan sport (zonder baro).
ik heb hier nog niet naar gekeken, misschien heb je t antwoord al gevonden?
maar bij mijn vorige horloge (tomtom) kon ik wel warm-up en cooldown ingeven maar niet een variatie in interval, dus verschillende tijden ofzo.
is dit wel mogelijk bij andere merken?
run for fun

Plaats reactie