Arion hardloopzool

Bespreek hier gadgets voor het hardlopen zoals GPS-horloges, hartslagmeters, mp3-spelers, apps (applicaties) voor smartphones, etc.
Plaats reactie
remibrunink

Arion hardloopzool

Bericht door remibrunink » 29 okt 2017 22:46

Hallo hardlopers!

Misschien heeft u er de laatste tijd al iets over gehoord, dè nieuwe gadget op de hardloopmarkt genaamd Arion. Dit is een slim hardloopzooltje gevuld met druksensoren die met bijbehorende app hardlopers kan helpen prestaties te verbeteren, blessures te voorkomen en stimuleren te gaan lopen. De Arion heeft talloze verschillende functies. Ik (student Sportmarketing) voer samen met een studiegenoot onderzoek naar welke van deze functies het belangrijkst zijn om zo de marketingcommunicatie voor de Arion optimaal in te kunnen vullen. Hiervoor zou ik jullie graag vragen om onze enquete in te vullen via de volgende link:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... =0&c=0&w=1
Het invullen van de enquete kost u ongeveer 3-5 minuten.

Voor meer informatie of vragen over de Arion kunt u terecht op www.getarion.com

Vriendelijke groet,

Remi Brunink

Hans

Re: Arion hardloopzool

Bericht door Hans » 31 okt 2017 11:39

Die zooltjes zouden het beste getest kunnen worden door vrijwillige proefkonijnen ;) hoe dik is een zooltje met sensoren eigenlijk? Ik had er nog nooit eerder van gehoord.

remibrunink

Re: Arion hardloopzool

Bericht door remibrunink » 01 nov 2017 13:13

@Hans het zooltje is even dik als een normaal inlegzooltje, de sensoren zijn namelijk flinterdun. Het product is uiteraard al uitvoerig getest!

Plaats reactie