Vraag over de m200 van Polar

Bespreek hier gadgets voor het hardlopen zoals GPS-horloges, hartslagmeters, mp3-spelers, apps (applicaties) voor smartphones, etc.
Plaats reactie
chantal

Vraag over de m200 van Polar

Bericht door chantal » 05 feb 2018 11:42

Dag forumleden.
Toen ik één jaar geleden begon met start to run kocht ik een fitbit.
Een jaar later houd ik het lopen goed vol (2 keer per week tussen 8 en 9 km en af en toe een westrijdje)
Ik wou dus een horloge met gps om mijn training beter op te volgen.
In januari stond de m200 van Polar in de aanbieding. Ik heb eerst wat recensies gelezen, en die waren niet slecht. Ik kocht de horloge.
Ik heb dus bij mijn laatste loopsessies de horloge gebruikt, en raar, halverwege de running viel de registratie blijkbaar uit, en stond de display terug op horloge. Er werd niets opgenomen, ook geen sessie. Nochtans had ik voordien de synchronisatie gedaan op mijn android toestel.
Ik kan wel zien dat ik 1u15 actief en intensief bezig geweest was, maar dat was het.
Ik zou graag willen weten of er hier toevallig gebruikers van dit toestel zijn die mij een beetje meer praktische uitleg kunnen geven.
Alvast bedankt,
groetjes Chantal

sjors078

Re: Vraag over de m200 van Polar

Bericht door sjors078 » 05 feb 2018 13:14

ik ben niet bekend met dit merk of model.
het is typisch dat de tijd wel overeenkomt met je loop (zoals ik het lees). anders zou het mogelijk kunnen zijn dat je misschien heb gestoten oid. en hiermee stop heb gedrukt.
ik neem aan dat dit de eerste keer is geweest dat dit is gebeurd?
ook op dezelfde plek gelopen? en goede gps verbinding, het zou kunnen dat je ergens in the middle of nowhere loopt en even verbinding verliest?
run for fun

Plaats reactie