Duizeligheid

Laat hier weten welke blessure je hebt en/of geef anderen advies bij blessures
Plaats reactie
FlorianKoP

Duizeligheid

Bericht door FlorianKoP » 24 feb 2017 13:16

Beste,

Ik registreer me even omdat ik op zoek ben naar meer duidelijkheid over een probleem, waardoor ik al 1,5 jaar amper aan lopen toekom. Ik heb al meer dan een jaar last van duizeligheid bij het joggen.

Tot juni 2015 liep ik makkelijk 20km. Ik liep ook reeds 2 marathons. In juni 2015 ben ik eens zwaar oververmoeid geweest (baby die reeds een jaar niet sliep, mentaal vermoeiende job,...). Ongeveer in die periode werd ik duizelig na 2 à 3 km lopen, zo duizelig dat ik moest stoppen. Dit hield aan en ik besloot even te stoppen met lopen, tot ik minder vermoeid was. Toen ik herbegon, bleven de klachten echter. Ik paste mijn voedingsschema aan, ging op andere tijdstippen van de dag lopen, laste nieuwe rustperiodes in,... niets hielp. Steeds na 2 à 3 km lopen word ik zo duizelig, dat ik moet stoppen.

Ondertussen ging ik langs bij sportcardioloog, KNO arts, evenwicht en allergieën werden getest, kinesist werkte aan ademhaling,... maar niets lijkt te helpen en iedereen staat voor een raadsel... Nu las ik hier ergens iets dat duideligheid ook aan stand van de ogen kan liggen?

Iemand een idee wat ik verder kan ondernemen? Het is in ieder geval erg frustrerend, kan ondertussen al 1,5 jaar mijn grootste hobby amper uitvoeren...

mvg,
Florian Van Campenhout

FlorianKoP

Re: Duizeligheid

Bericht door FlorianKoP » 27 sep 2017 16:36

De problemen blijven aanhouden en niemand vindt een oplossing. Bijzonder frustrerend en soms ook wat onrustwekkend. Niemand enig idee in welke richting ik nog kan zoeken?

Runner

Re: Duizeligheid

Bericht door Runner » 27 sep 2017 17:04

Heb je al eens bloed laten prikken en laten onderzoeken? Ogen kan ook maar ik weet niet of je al een bril draagt. Mijn dochter had eind vorig jaar veel last van hoofdpijn en duizeligheid. Soms viel ze plots neer en wij maakten ons zorgen dat het misschien iets in haar hoofd was. Na lang aandringen bij de huisarts werden wij verwezen naar de oogarts en ze bleek een flinke afwijking te hebben aan haar ogen. Sinds ze een bril heeft zijn de klachten weg.

Plaats reactie