Misselijk en overgeven na hardloopwedstrijd

Bespreek hier welke hardloopwedstrijden je wilt gaan lopen of hebt gelopen
Plaats reactie
March77

Misselijk en overgeven na hardloopwedstrijd

Bericht door March77 » 10 okt 2016 13:55

Hallo allemaal, ik zit met een vervelend probleem en ik hoop dat iemand een goede tip voor me heeft. Ik loop al lang hard, train zo'n 3 keer per week en loop ongeveer 1x in de 2 maanden een wedstrijd zowel 10 km als 15 en gisteren de halve marathon(voor de 3de keer)Ik word nu alle 3 de keren na afloop na ongeveer 2 uur na de finish misselijk en moet meerdere keren overgeven. Ik eet ongeveer een half uur van te voren een krentebol en heb s 'ochtends goed ontbeten. Ik heb 2 gelletjes genomen tijdens het lopen maar ook als ik die niet neem, word ik misselijk. Na afloop heb ik ook een krentebol gegeten omdat ik de keren daarvoor niks at en nu eens wilde kijken of dit hielp. Ik drink altijd veel water, ook na afloop. Ik ga alle keren (voor mijn doen)redelijk diep maar het gekke is dat ik het met 10 km wedstrijden dus niet heb, terwijl ik dan nog dieper ben gegaan voor mijn gevoel!Bij de 15 km had ik het de laatste keer ook(toen was het ook zo'n 28 graden) maar een keer ervoor niet. Waar zou dit aan kunnen liggen? Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Plaats reactie