Ondergoed?????

Wat moet je weten als beginnend hardloper of deel hier je vragen
Plaats reactie
Branco

Ondergoed?????

Bericht door Branco » 02 apr 2017 18:34

Beste Allemaal,

Ik ben een beginner dus wandel veel en soms loop ik een beetje sneller,ik heb best veel overgewicht en transprireer best veel
vooral tussen mijn bilnaad,hier gaan pluisjes van mijn ondergoed in zitten en dat doet op den duur erg pijn,
Ook mijn liezen zijn vaak nat in in mijn ondergoed,
En heb last van het elastiek.
Kan 1 van jullie mij adviseren over (hardloop) ondergoed zodat ik niet zit met bovenstaande ongemakken?

Graag zou ik wat meer hier over willen weten, bv merk ,prijs,waar ik moet zijn,en waar ik op moet lettenik woon in Den Haag ,

Alvast erg bedankt

Met vr groet

Branco

Hans

Re: Ondergoed?????

Bericht door Hans » 15 apr 2017 14:00

Hoi Branco ik denk dat je mijn antwoord niet snel zou verwachten maar ik draag zelden ondergoed met hardlopen. Niet schrikken ;) in veel broeken zitten namelijk binnenbroekjes en dat is ideaal als vervanging van een onderbroek. Bij tights zit alles ook nog op z'n plek en heb ik ook nergens last van. Dure merken hoeven trouwens niet want de eigen merken van bijvoorbeeld Perry Sport of Decathlon zijn ideaal.

Runner

Re: Ondergoed?????

Bericht door Runner » 30 apr 2017 12:01

Toevallig had ik vanochtend ondergoed aan onder mijn trainingsbroek maar normaal gesproken draag ik van die hardloopbroeken met een binnenbroek of zoals Hans zegt een tight.

Plaats reactie