Ik zal mezelf eens voorstellen...

Stel jezelf voor maar pas op met privégegevens delen op het forum
Plaats reactie
danielkrol

Ik zal mezelf eens voorstellen...

Bericht door danielkrol » 10 aug 2017 12:10

Goedemiddag,

Ik heb me pas net aangemeld op dit forum, maar ik zie nu al dat er heel veel nuttige info te vinden is! En informatie kan ik goed gebruiken 8-)
Mijn naam is Daniel Krol, 37 jaar oud en vader van 2 prachtige sportieve kinderen. Ik loop nu sinds een jaar of 3 hard, waarvan ik het vorige jaar nauwelijks echt heb gelopen door (overbelasting)blessures. Dit jaar eerst weer aan het opbouwen geweest, maar het gaat goed. Loop wat wedstrijdjes in de omgeving (5km en 10km grote rivieren loopcircuit) en langzaamaan begint mijn oude droom om een marathon te lopen weer vastere vormen te krijgen. Op basis van mijn huidige 10k tijd, moet een sub3 marathon mogelijk zijn, maar goed je weet natuurlijk nooit wat je allemaal tegenkomt....

Mijn ervaringen, gedachtespinsels en onzekerheden deel ik op mijn (onlangs gestarte) weblog: https://danielloopthard.wixsite.com/blog. Neem eens een kijkje zou ik zeggen!

Hopelijk kan ik naast het verzamelen van nuttige info op dit forum ook nuttige bijdragen leveren aan discussies op dit forum!

Daniel Krol

Plaats reactie