Ik ben Mirkku!

Stel jezelf voor maar pas op met privégegevens delen op het forum
Plaats reactie
Mirkku

Ik ben Mirkku!

Bericht door Mirkku » 20 mei 2017 12:05

Hallo,

Ik ben Mirkku, 25 jaar, student biologie (laatste jaar!) en zou mezelf vrolijk, rustig en vriendelijk bestempelen.
Vroeger was ik al vaak bij hardloopwedstrijden te vinden, maar niet om mee te doen! Ik moedigde mijn vader aan, die met gemak halve marathons liep (en loopt!). Altijd dacht ik dat harlopen echt niks voor mij zou zijn.
Een paar jaar geleden had ik die mening nog steeds, maar vond ik wel dat ik het eens moest proberen, en dat ik toch wel in staat moest kunnen zijn om 5km hard te lopen! Dat ging niet zomaar, maar met Evy's 'start to run' werkte ik naar mijn eerste 5km toe, een Colourrun in 2014. Sindsdien ben ik af en aan bezig met hardlopen, soms een paar maanden niet, en dan weer wel... en nu zeker weer wel! De winter was lang, maar eind maart heb ik het hardlopen weer opgepakt en nu ga ik 2 a 3 keer in de week naar buiten. En.... Deze maand heb ik voor het eerst meer dan 12km gerend: 15km!
Ik ga niet snel (6:30 - 7 min/km) maar ik gá wel!

Misschien dat ik hier op het forum wat run-reviews ga plaatsen, en wellicht leer ik nog veel van anderen hier!
Mijn doelen zijn: een 15km wedstrijd rennen, een halve marathon rennen en de 10km onder het uur rennen.

Groetjes, Mirkku

Hans

Re: Ik ben Mirkku!

Bericht door Hans » 24 mei 2017 11:42

Welkom Mirkku, leuke doelstellingen en voor jouw leeftijd toch niet onmogelijk? ;)

10 kilometer in een uur moet wel te doen zijn als je eenmaal de smaak te pakken hebt. Voor een mooie maar helaas wel drukke 15 kilometer wedstrijd kan ik de Zevenheuvelenloop aanraden. Veel succes en plezier met hardlopen.

Mirkku

Re: Ik ben Mirkku!

Bericht door Mirkku » 25 mei 2017 08:29

Bedankt! Toevallig stond de zevenheuvelenloop wel op het lijstje! Ligt ook redelijk in mijn richting.
10km per uur rennen is voor mij wel een challenge, maar wel 1 die op den duur moet lukken denk ik:)

Plaats reactie