Nieuw

Stel jezelf voor maar pas op met privégegevens delen op het forum
Plaats reactie
Mariska

Nieuw

Bericht door Mariska » 14 mar 2016 13:42

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en vond het daarom wel zo netjes mij even voor te stellen.

Ik ben net 40 jaar geworden en ben begonnen met Start to Run afgelopen september.
Nu de cursus is afgelopen en ik een uur non-stop kan hardlopen, val ik bij mij atletiekvereniging niet meer onder de starters en ben ik samen met mijn groepje beginners onder verdeeld onder de bestaande (vervolg)groepen.
Afgelopen zondag (gisteren dus) heb ik mijn eerste run gedaan. Tijd viel wat tegen maar binnen mijn gestelde doelstelling en ik ben goed gefinisht, ik heb best lekker gelopen - al was het in mijn eentje. Best pittig. Op naar mijn tweede run eind mei met hopelijk een betere tijd!

Groetjes,
Mariska

Hans

Re: Nieuw

Bericht door Hans » 14 mar 2016 18:04

Hoi Mariska, welkom en leuk dat je nu een stap verder bent dan start to run. Welke afstand had je gisteren gelopen? De tijd komt van zelf en vanuit start to run leer je nog niet echt sneller te worden volgens mij maar meer een lange tijd zonder pauze aan een stuk te kunnen lopen. Veel succes en plezier.

Mariska

Bericht door Mariska » 14 mar 2016 20:36

Ik heb de 5km gedaan in 39.07. Had gehoopt het binnen 38minuten te doen, maar wilde zeker niet langer dan 40minuten erover doen. Die doelstelling is in ieder geval gehaald, die 38 komt vast wel in mei.

Ik loop in ieder geval met veel plezier en geniet ook echt, zowel van de interval als duurloop. Ik ben echt onrustig in mijn lijf als ik een keertje moet overslaan (afgelopen week, wegens griep/zware verkoudheid). Heerlijk, hardlopen. Begrijp niet meer hoe ik al die jaren zonder heb gekund!

RunningAstrid

Bericht door RunningAstrid » 23 mar 2016 10:45

Welkom Mariska de tijden gaan vanzelf wel beter worden :) ik geniet er vooral van om even bezig te zijn en andere dingen te kunnen vergeten, toch een heerlijke ontspanning dat hardlopen :)

Plaats reactie