even voortstellen

Stel jezelf voor maar pas op met privégegevens delen op het forum
Plaats reactie
sjors078

even voortstellen

Bericht door sjors078 » 14 aug 2017 15:17

Hallo allemaal,

ik ben Sjors 23 jaar en woon in Zwijndrecht.
eind 2014 ben ik begonnen met hardlopen nadat ik me had ingeschreven voor een obstakel race, wat allemaal een beetje uit de hand is gelopen.
in 2015 dus m'n eerste run gedaan en nu 2017 VELE verder geniet ik er nog steeds van.
ik ben een beetje gestopt met obstakels runs nadat ik in 2016 bijna elk weekend 1 had gelopen en heb de focus nu meer gelegd op de langere afstanden, normale runs en trail runs.

in 2016 liep ik mijn eerste marathon in Rotterdam gevolgd door een marathon trail run 3 obstakel marathons en valancia marathon.

in 2017 liep ik mijn eerste ultra (texel trail 50km) nog een keer de marathon van Rotterdam, de vuluwezoom trail 55km, de spartan ultra beast in slowakije en staan er nog een paar mooie dingen gepland.
begin september man vs mountains in Wales, half september de marathon in hilvarenbeek en half oktober de ultra tour liege 64km.

nog steeds vindt ik de plezier in het lopen voorop staan en houdt ik van de uitdaging maar draai m'n hand zeker niet om voor een korte lokale run.
leuk nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe plaatsen ontdekken en een goed gesprek te voeren, wat best snel gaat als je op fivefingers loopt.

ik hoop hier leuke verhalen te lezen mening en ervaring te delen en ontdekken en misschien wel jullie te ontmoeten bij een van de vele runs.

Plaats reactie