S'nachts hardlopen

Bespreek hier je trainingen
Plaats reactie
pascalotje

S'nachts hardlopen

Bericht door pascalotje » 29 sep 2016 20:11

Ik ben pas begonnen met hardlopen, en ik kan er enorm van genieten! Normaal gesproken ren ik altijd s'avonds, maar nu wordt het steeds donkerder. Ik woon zelf op het platteland dus ik ben eigenlijk op zoek naar een oplossing waardoor ik kan hardlopen in het donker. Ik heb wel van die LED arm bandjes gevonden. Maar zijn er ook andere oplossingen die de weg ook daadwerkelijk verlichten?

H.W.

Re: S'nachts hardlopen

Bericht door H.W. » 05 jan 2017 23:42

Is een hoofdlamp een idee? Ik zou dan wel een kopen die een beetje strak zit zodat hij niet zo wiebelt of van je hoofd af valt.

RunningAstrid

Bericht door RunningAstrid » 18 apr 2017 19:55

Zijn er geen verlichte fietspaden in de buurt? Of misschien fietspaden naast een verlichte weg? Ik heb er eigenlijk geen ervaring mee omdat ik in een stad woon en dus ook na zonsondergang nog genoeg licht heb om te hardlopen.

Runner

Bericht door Runner » 30 apr 2017 12:03

Misschien een beetje offtopic maar is 's nachts hardlopen slecht om daarna in slaap te kunnen komen? Ik heb hier wat meningsverschil over met mijn vrouw ;) ik wil graag later op de avond soms een rondje lopen omdat ik de rest van de doordeweekse dagen weinig tijd heb en de kinderen graag nog naar bed breng kort na het eten.

Plaats reactie